ניו מדיה

עקב הירידה התלולה במכירות האלבום בפורמט הפיזי עברה צריכת המוזיקה ברובה לפורמט הניו מדיה.  ההגדרה כוללת כיום מספר אפיקים שמאפשרים לאומן למכור את המוזיקה שלו ולהגיע אל הקהל שלו – לרוב תוך שילוב צריכת המוזיקה עם מדיה חברתית שמאפשרת קשר בלתי תלוי של המעריצים עם האומן.

הפורמטים העכשוויים בניו מדיה כוללים הפצה בשרותי הסטרימינג, המאפשרים האזנה למוזיקה בכמות בלתי מוגבלת תמורת תשלום חודשי נמוך, וכן העלאת התכנים לשרותי מוזיקה אודיו-ויזואלים כגון Youtube בהם האומן מתוגמל ע"י הכנסות מפרסומות שמוצבות על שיריו.

הפי"ל היא מראשונות ההפצה הדיגיטלית בישראל, והחברה הראשונה שהייתה ספק של מוזיקה בפורמט הסלולר, כיום היא מהמפיצים הגדולים בארץ של מוזיקה בשרותי מוזיקה בין לאומיים כגון ספוטיפי, אפל מיוזיקYoutube Music, טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם מיוזיק ורבים אחרים.

כמו כן הפי"ל היא מהראשונות בישראל שחתמה על הסכם שותף פרימיום עם Youtube, מה שמאפשר לה מיקסום הכנסות מסרטונים לאמנים וחברות התקליטים המיוצגת בה, וכן שליטה בתוכן שלהם בערוצים שלהם ומחוץ להם באמצעות מערכת  ה Content ID של Google.

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד צור קשר

או בטלפון – 03-6242390 שלוחה 413 .

חזרה לראש הדף